Sevgi61 Merhaba anneler kızım 6 aylık baş çevresini bu gün ölçtüm 45 cm geldi.biraz fazla gibi geldi bana pazartesi doktora götürecek ama aklıma takıldı sizlerde durumlar nasıl
ikiKudurukAnnesi Sevgi61 6 aylık bizim de 44 falan di sanırım bazen yanlış da ölçüm yapılabiliyor canım takma kafana sen bakınca çok mu büyük geliyor gözüne kafası
Sevgi61 ikiKudurukAnnesi Ben kendim ölçtüm.En fazla 44.3 olması gerekiyormuş.Bilemiyorum genetik de olabilir çünkü hiç bir sıkıntısı yok
Aycan5454 Sevgi61 evet kız gerekli olmadıkça ben doktora götürmüyorum fazla gitmedim ama bu ay sonunda bi kontrol amaçlı götüreceğim sağlık ocagı normal demişti