Prensesannesi-28 Eceslh kehribar kolyesi al canim en azından ağrısını hafifletiyor ben faydasını gördüm çok memnunum
Eceslh Prensesannesi-28 yaa onuda düşündüm canım sordum alanlara hç bi işe yaramıyor falan dediler almadım sonra yarıyor mu ki acaba bide kolye gece yatarken falan koparıp yutma ihtmali ne onları benmki çok fena herseyi buluyor 🤦🏼♀️
Prensesannesi-28 Eceslh benim çevremde herkes çok memnun bende öyle benim kızım da hiçbirşey tutmuyor biryerde 😄😄 gece yatarken çıkartıyorum ben ne olur nolmaz
OykuAda Ppinar 3 günden fazla yapmadığını sürece alışkanlık olmuyor diye biliyorum ama yanlış da yönlendirmek istemem. Benim kızımın çok çok nadir öyle oluyor. Çözümü o şekilde buldum. Alışkanlık olmadı haliyle