Anneler ne yapıyorsunuz nasılsınız 🥰 Kızlar 4 ay önce sezeryan doğum yaptım doğumdan sonra her ay belirli günler içinde bel agrısı başlıyor bikaç gün sürüyor adet olmadım diye düşünüyorum ama dayanılmaz bir hal aldı 🥺 bunu yaşayan yada ne yapabilirim fikri olan ?