_eay_ benim oğlumda aynı sizin oğlunuz gibiydi ve adımlamayı emeklemeden baya önce öğrendi bu sebeple.haliyle emeklemesi geç oldu.10 aylık emekledi.emeklemenin üstünden 1,5 ay geçince de yürüdü.9 aylıkken sıralıyordu mobilya ve koltuktan tutunup.yani sizin bebeğiniz de geç emekleyebilir.özellikle yüz üstü durmayı sevmeyen bebekler hakkatten geç emekliyor (gözlemlerim sonucu böyle düşünmeye başladım.)