elfeyllzdmr Kızlar bebeğimin altını değiştim gazını aldım karnını doyurdum tüm ihtiyaçlarını defalarca yaptım. Akşam 21:30 dan beri hiç uyumadı normal mi bu durum sizce acayip yoruldum :((
Agah_ Çok normal birimde öyle malesef gazlı bebek gazıda çıktı bezinide doldursa yeterli gelmiyor sanırım sürekli ağlama krizleri 23 günlüğüz uyku sıfır