humaalya-12 Ağlr annesi ne yapsın. Başka kendini ifade edecek yolu mu var… doktor kontrolünüz iyi geçiyorsa düşünmeyin fazla. O dönemler biraz zor geçiyor haklısınız. Uyku düzeni yok, mızmızlıklar tavan. Mümkünse gün içinde dışarı çıkın yürüyüşler yapın bebeyle. Avutmanın yollarını arayın. Uykular kendiliğinden düzene girecek bir süre sonra. 9. Aydan sesleniyorum, daha yeni düzeldi uykularımız 😁