Bazen forumlarda bazen de Instagram da görüyorum ‘8 buçuk 9 gibi bebeğim gece uykusuna yatıyor’ diye. O kadar imreniyorum o kadar imreniyorum ki! Bebeğim oldu olası erken yatan bir bebek değil, daha 1 1 buçuk saat oldu yatalı. Ne yapsam ne etsem erken uykuya çekemeden. Tamam 9 da da uyumasın ama şöyle 10-10 buçuk gibi uyusa ne güzel olur. Gün de tek uykuya çektim, gün içerisinde devamlı oyunlar oynarız aktivite yaparım yani yatağa girdiğimizde ben baygınlık geçiririm uyusa da uyusam diye 😂 ama tık yok. Sanırsınız pandemiden iş yapamayan esnafların tüm yükü oğlumun omuzlarında, öyle de gergin ve sinirliyiz😂 Allahtan sabah çok erken kalkmıyor da uykumu az da olsa alıyorum Allah razı olsun😂🙏 ne yapmam gerekiyor daha nasıl uğraşmam lazım bilmiyorum 🤷♀️