Kızlar biz ailem bi kac akrabamiz fln fitremizi smali bebeklere vereceğiz akmasada damlar hikâyelerimdede paylasiyorum belki birilerinin aklına düşerde onlarda yaparlar diye çok üzülüyorum kahroluyorum videolarda gördükçe ölen melekler bile oldu hiç aklımdan çıkmıyo acı çekişleri hiçbir yetkilide birşey yapmiyo fenerbahce icin bile kac milyon bagis toplandi kac saatte ama bu meleklerin sesini kimse duymuyo rabbim korusun yavrularımızı insallah tedavilerine kavusurlar acilari diner bu guzel gunlerde tek dilegim tek duam bu butun cocuklarimizin sagligi mutlulugu hic bozulmaz insallah bari sizlerde bu ramazan fitrenizi bu meleklere verin umut olsun akmasada damlar belki bi tanesi tedavisine kavusur iyilesir allahtan dilerim hepsine tez zamanda şifa versin inşallah 😞