Öncelikle benim bebeğim de çok kusuyordu hafif mukuslu Kusmukta koku yoksa sorun yok genelde . Fazla yediğini kusuyordur sütünün fazla geliyorsa ateş de yoksa normaldir mideleri çok küçğk onların şuan fazlasını atıyordur benimki o kadar çok kusuyordu ki anlatamam çok endişeleniyordum dediğiniz gibi hafif mukus da vardı çok endişe etmeyin içiniz rahatlasın istiyırsanız hekime başvuruun