Mom0791
Benim bebeğim 10,5 aylık, yaklaşık 7.ayından beri gece beslenmesini kestim, daha doğrusu kendisi kesti. Uyanmadığı müddetçe özellikle beslemiyorum. Sütüm az, bazen uyanırsa biraz emiyor uykuya dalıyor yine,yetiyor mu yetmiyor mu bilemiyorum🤷♀️
6 ve 7.aya kadar uykusunda gecede 2 kere mama içiyordum. Ama kızımda biberon reddi başlayınca gece beslenmesi de otomatik olarak kesilmiş oldu, gündüzleri de kaşıkla veriyorum mamasını 🤦♀️