24 günlük oldu bebeğim,bugün banyo yaptırdık rahatlar uzunca uyur diye düşünürken hiç uyumadı,ikindi vaktinden beri uğraşıyorum resmen. Memede dalıyor yerine yatırdığım an çığlığı basıyor. Ben her gün rezene içiyorum,probiyotik damla veriyorum. Hatta bugün kimyon çayı da verdim. Erkeklerde gaz çok olur diye kehribar bile almıştım doğumdan önce,ilk günden beri onu da takıyorum ayak bileklerine. Başka ne yapacağım hiç bilmiyorum. Atladığım ne var yardım edin lütfen. Bu saat olmuş hala sallıyorum beyaz gürültü dinliyoruz