Normalde yanımda birisi ölse ağzı gözü kan içinde kolu kopmuş olsa Allah korusunda asla panik yapmam gayet rahat bir insanım ama konu oğlum olunca elim ayağım titriyor başımdan aşağı kaynar sular boşalıyor dizlerimin bağı çözülüp yere düşüyorum gözümün önü kararıyor beynim duruyor panik yapıyorum aşırı bir şekilde sesim istemsiz yükseliyor kim olursa olsun ister annem ister babam kaynana kayınpeder fark etmiyor direk bağırmaya başlıyorum kendime engel olamıyorum kötü bişey olduğu zaman tutamıyorum kendimi nasıl engel olucam buna