Momsbabyy Pnaronur17 Evet ben hep pütürlü verdim çorbalar dışında. Sabah 9.30da uyandığında mama içiyor aradan 1 1.30 saat geçince kahvaltı yapıyoruz yumurta peynir zeytin pankek vs o gün ne varsa. Öğle uykusuna yatıyor 12.30da 3 gibi kalkıyor çorba içiyor yarım kase ufak ekmekle beraber 1 saat kadar sonra meyve yediriyorum yarım muz vs ne varsa. akşam yemeğine kadar kuruyemiş kraker vs veriyorum atistiriyor akşam 7de bizle beraber yemekte ne varsa ondan yiyor yoğurtla beraber 9.30da da mama içip yatıyor 🤭😁
Boncukoglumm Pnaronur17 herşeyi hep pütürlü vermiştim bebeğime hiç bilendirdan geçirmedim şuan makarna pilav ekmek erişte falan biz ne yıyorsak herşeyi yıyor sabah ilk uyandığın emziriyorum 1 şaat sonra kahvaltı yapıyoruz birlikte her uykudan önce yıne emziriyorum uyanıyor kemik suyuna çorbalar yapıyorum hergun uyanınca çorba falan veriyorum aksam yemeğine kadar meyvesi yoğurdu falan hersey yediriyorum ama ben aksam yemeğinden sonra bir daha hiç vermiyorum sadece emziriyorum
bortecen Momsbabyy kendı yedıklerınızı mı verıyorsunuz benım kızımda 7 bucuk aylık ben cesaret edıp veremıyorum bı türlü tuzlu sekerli şeyler versem mi
Mom0791 Momsbabyy konu dışı olacak ama bende tam bu yuzden bişey soracaktım kızım 10 aylık gece uyanmıyo ama yınede uyku arasında mama versemı acaba
Niloy Momsbabyy çok güzel bir beslenme şekli. Ben 12.30 yattığı öğlen uykusuna 3 de kalkmasına takıldım 😁
Momsbabyy bortecen Ben tuz atmıyorum yemeklere tabaklarimiza atıyoruz kızımın da yiyebileceği şekilde yapıyorum çoğunlukla 🤭 şekerli şeyler vermiyorum ama 😊
Sinemmmmm bortecen benim yemeklerim hep tuzsuz olur o yuzden ben yediriyorum puturlu corba falan olarak.omlete bayiliyoruz ozellikle
Momsbabyy Mom0791 Aciksa uyanır vermeyin bence🤭 benim kızım 11 aylık 7 aylıktan beri gece hiç uyanmaz uyku arasında da mama vermem uykusu dağılır😊
Yunusemir Bebeğim 7.5 aylık ekgıda sayfaları var takip edip yapıyorum çorbadr püredir bebeğim hiçbirini yemedi hepsi çöpe gitti bizim yediklerimzden çok güzel yiyor tatsız tuzsuza alıştırmadm azck yiyip kapatıyor ağzını ama diğerlerini kendi istiyor 🤦🏻♀️
bortecen Momsbabyy maşallah :) benım kızım 3 ayından 6 ayına kadar uyanmazdı 6. Aydan sonra gecelerı uyanıyor bı ıkı kere diş çıkarmadı henüz bende diş acısıdır dıye emziriyorum alıştıda ne yapacahımı bilmiyorum dişleri hala çıkmadı bu arada
Mom0791 Momsbabyy bizimki hiç uyanmıyo keyfını bozmuyo 🤣🤣uyku altında ıcıyo ek gıdayı yemıyo pek o yuzden gecelerı vermeye devam edıyordum acıkıyodur dıye uyanmadıkca vermıyeyım o zamn bende
Hilokiiii Boncukoglumm Nası alıştırdınız acaba bizde 8 ay 15 günlüğüz fakat meyve püresi yoğurt hariç hiç bir şey yemiyor o kadar çorba vs yapıyorum yok 😞
Momsbabyy bortecen Yavaş yavaş azaltabilirsiniz bence gece emzirmeyi ancak öyle bırakırsınız diye düşünüyorum🤭 benim kızımda o ayda sanciliydi 7 aylık çıkardı dişlerini sonra rahatladı uyanmamaya başladı geceleri🤭
bortecen Momsbabyy son bi şey soracagım sizi de sık boğaz etmek istemiyorum:) 7-8 ay aradı uyku düzeniniz nasıldı
Momsbabyy bortecen Estağfurullah 😊 Sabah 9.30 10da uyaniyordu öğlen 1de ilk uykusunu yapıyordu 1 saat 2de kalkıyordu 5de tekrar 1 saat uyuyordu 6da kalkıp 10da yatıyorduk gece kalkması da yoktu 7 aydan sonra🤭
Momsbabyy Mom0791 Deneyin bence Bebenizi en iyi siz tanırsınız sonuçta 🤭ama gece beslenmesini artık kesseniz de sorun olmaz benim fikrim🤭😘
Momsbabyy Pikabu Evet 2 kez veriyorum bazen öğle uykusundan kalkınca bişey yemek istemezse bir de o zaman veriyorum
Mom0791 Momsbabyy teşekür ederim aynen bende kesmeyı dusunuyordum zaten bı denıyecem eger uykusuna devam ederse kalkmazsa tamamen keserım