Drysrht Merhaba anneler 6 aylık oğlum gece tırnaklarını kessem bişi olur mu şimdi kessem.? Çok uzamış sabah vaktim olmadı napayım sizce
Shaliya Drysrht bende bugün akşam 9 gibi kesmiştim sorun olmaz ama eşiniz de varsa telefonun fenerini de açsın evın ışığı yeterli gelmeye bilir oyle daha iyi ve dıkkatlı kesebilirsiniz
eymenugur_721 Drysrht cnm bende hep gece kesiyorum tek başına kesemem elini felan yaralarım diye eşim gelince yardım eder öyle keserim kesmek günah felan diyorlar ama yapacak bir şey yok