Edaa vallaa gülüm bizim buralarda vardi ama 3 5 balon yetersiz geliyor onu eve getirmek de cabasi ben başka bir versiyonunu dusundum ucan balondan farksız 😀 metalık balon aldim kırmızı ve gri onları şişirirdim uçlarına misina taktım sonra balona üst tarafına çift taraflı bant yapıştırdım odanın tavanina yapıştırdım gelişi-güzel zaten komsum ve eşim gördüğün hic anlamadı bunları eve nasil soktun vs dediler cok da guzel oldu hemde ucuza geldi 😀 30 tane falan balon vardi uçlarına da cikarttodigim doğaları bazılarına da notlar yapıştırdım