Bizde 4 ay 4 günlük olduk çok az oturtuyorum sırtını yatikla destekleyip TV karşısına koyuyorum pür dikkat izliyor 😂 artık deşik sesler çıkarmaya başladı hatta arada bağırıyor bı an heyecanlanıyor ♥️elleri ayakları çok hateketli dün asi vurulduk akşamdan beri çok huzursuz atak dönemi dedikleri dönemdeyiz bizde inşallah biran evvel atlatırız çok sürekli kucakta durmak istiyor hiç yatmak istemiyor buda beni çok zorluyir beşinci ayımızı bekliyoruz bakalım i nasil geçicek💖💖