3 ay 9 günlük olduk bizi bu süreçte neler bekliyor acaba 4 aylık anneler otutturuyor musunuz? Ben artık yavaş yavaş oturduğu günleri görmek istiyorum.
Oğlumda suan yuz ustu yatmayı pek seviyor, cingiragi var bir tane civciv ona aşık ve artık çok güzel gülüyor bebeğim. Bir de ben 2 aylık olduğundan beri hep gel gel yapıyordum suan ellerini çok inceliyor ve ben gel gel dedikçe sanki açıp kapıyor tesadüf mü bilmem ama bana bilerek yapıyor gibi geliyor erken mi sizce gel gel için 🤣🤣