Gokalpsmom06 benim bebem gündüz asla uyumazdı ya sen yenidoğan sın uyuman lazım değil mi,hayır asla uyumazdı. 3 aydan sonra daha sakinleşti bizde birbirimize alıştık, uyku rutini oluşturdum uyutmadsn öcne yapılacaklar her gün uyguluyorum 1 haftaya alışıyorlar akşam uykusu düzene giriyor. Gündüz uykusu içinde iyi bir yoruyorum. Ama şimdi senin li 1 aylık neredeyse saat başı beslenmek ister bu çok normal o yüzden bu süreç seni yorabilir ama rahatlayacaksın hiç endişelenme. Sık sık emzir uzan o uyuduğunda uyu başka şeyleri düşünme