arikinannnesi izmirlokma bexsero nun yan etkisinde sinirlilik hali yapar diye biliyorum benim kızım da öyle idi, hep gülen çocuk günlerce somurttu ama olsun sonuçta onların sağlığı için yapıyoruz.allah şifa versin gönlünü ferah tut uzun da sürse korkma geçer zaten 🙏🏻
izmirlokma arikinannnesi evet aynen her sey onlari sagligi icin cok sukur bugun daha iyiyiz tesekkur ederim 🥰
06082020 Busragokceberra çok önemli bi aşı ihmal etmeyin sakın Özele giriyor bu aşı 4 gün önce kızıma yaptırdık 3 doz olarak yapılacakmış Allah korusun menenjit riskinden koruyor doktorunuza danışın isterseniz ücreti biraz yüksek ama önemli olan bebeğinizin sağlığı
Mugeycl Bezseronun 2.dozunu olduk ama böyle bir ateş yok yani normal oldugunu söylendi sizlerde yaşadnız mı
DamlaTa Mugeycl ateş bizde 1 saat içerisinde kendisi düştü müdahale etmedim. Ama arkadasımın cocuğu sabaha kadar ateşlendi, görümcemin cocuğuda öyle. Korkmayın normal, bebekten bebeğe değişiyor
mavilimor izmirlokma canım galiba başladığım aya göre doz ayarlanıyor. Mesela 13 15 aydan sonra da mı ne 1 doz veriyormuş sanırım doktorlar. Yanlış olmasın ama öyle diye biliyorum
Begumipeksmom Zgr26 nimerix i ne zaman yaptıracaksınız? Benim bebeğimde 3 aylık bexero yaptıracağım ama nimerixi ne zaman yaptırsam bilemedim
Huelya izmirlokma kızım 2 doz oldu arada kaç ay vardı hatırlamıyorum ama doktorunuz bu konuda size ne dedi yeni düzenleme mi gelmiş