izmirlokma Merhaba,
Bexsero ağır bir aşı biz 1. Dozu olduk daha ama olduğu gün oğlum ayağının üstüne basamadı bir hafta topallayarak yürüdü ama geçti çok şükür. Doktorunuza güveniyorsanız bir süre takip edin olmazsa doktorunuzla iletişime geçin o sizi daha sağlıklı yönlendirecektir bence. Aşılarda ilk başladığı aya göre dozlar değişiyor diye biliyorum. O yüzden 3 doz olabilir.