Aryakusum Selam kızlar benim bebeğim 2 ay 11 günlük en son 2. Ay açısına götürdüm 7200 dü ve 60 cm çevrem çok süt verme diyor ama zaten Bebeğim kabız ve sürekli emmek istiyor ilk Bebeğim de böyleydi sonrasında zayıflıyorlar zaten boy atıyorlar sizin nasıl ?
Aryakusum Zgr26 4010 kilo doğdu evet anne sütü veriyorum ama kabızlık var Bebeğim de kızım da öyleydi kilolu oluyor o yüzden 🤗
Zgr26 Aryakusum 2.aya göre maşallah kilosu fazla ama zaten doğum kilosu da fazlaymış. Aylık ortalama 1500-1600 gr almış. Bu acıdan bakınca normal diyebiliriz. Biz zayıf dogduk aylık ortalama 1100-1200 gr alıyor benim oğlum da
Songulsevukk Aryakusum maşallah nazar değmesin biz 9 aylığız 9 kiloyuz 2 buçuk kilo doğdu zayıf ama sağlıklı şimdilik 🥰