3MelekAnnesi3 Kızlar 20 haftalık hamileyim esimle yarın oruc tutmak istiyorum izinli ona eşlik etmek istiyorum doktor kontrolune daha var soramıcam o yüzden sizlere soruyorum tutsam sorun olur mu sadece 1 gün
Sarikuzumalp 3MelekAnnesi3 iftar ve sahur arasında yeteri kadar besin ve sıvı alman gerekiyor canım. Ama gebelik şekerin varsa, gebelik tansiyonun veya riskli bir gebeliğin varsa kesinlikle tutma.
esraozcan52 3MelekAnnesi3 Ben hamileligimi bilmeden 1 ay boyunca tutmuştum bı sknti yaşamadım 😍 isterseniz deneyin genede siz bilirsiniz
3MelekAnnesi3 Sarikuzumalp cok sukur sıkıntılı bir gebeliğim yok ama seker yüklemesi yaptırmadım henüz
3MelekAnnesi3 esraozcan52 ilk zamanlar sorun olmuyor pek bebek beslenmedigi için ama suan 5 aylık olunca korktum Bi içimden de tutmak geliyor sadece bigün
Nebis tutmakta tabiki skinti olmaz bazi hamileler oructa.skinti yasamiyor ama eger seker ya da tansiyon dusuklugu varsa tutulmazsa iyi olabilir benim doktorum onermemisti bu sebepten…
3MelekAnnesi3 Nebis seker yüklemesi yaptırmadım cnm henüz ama tansiyon felan hep normal sorunsuz gebelik geciriyorum
Mom8732 3MelekAnnesi3 6 aylık hamileydim 30 günü de tuttum çok şükür hiç bişey olmadı ama iftarla sahur arası bol bol su tükettim
3MelekAnnesi3 Mom8732 anladım cnm o kadar cesaret edemem ama esim izinli ona eslik etmek için 1 gün tutuyum o zaman 😊
Mom8732 3MelekAnnesi3 Allah kabul etsin inşallah ona göre beslenirseniz bir günden birşey olmaz. Ama yine de son karar sizin ☺️
Deletedmom5284 Tutmamanızı öneririm bebeğiniz sizden besleniyor anneler tuttum kendimi iyi hissediyorum dese de bebeğin gelişimi etkileniyor dün böyle bir yazı okumuştum hamilelik ve oruç ile alakalı çok etkilenmiştim gerçekten
elifhanimm 3MelekAnnesi3 ben tutamamıştım denemiştim akşama tansiyonum çıkmıştı ve bende çıkarmıştım . Niyet etmeden dene tutabilirsen denersin çok istiyorsan. Ama şimdi senden beslenmeye başladı kaza etsen dsha iyi
3MelekAnnesi3 elifhanimm sadece 1 gün kuzum zaten geri kalan hep kaza olcak ama dedigin gibi günahı olmaz sanırım sadece 1 gün deneyim baktım risk var bozarım inşallah daha büyük günaha girmem
3MelekAnnesi3 Mom8732 teşekkür ederim fikirler önemli sorunsuz hamilelik gecirdigimi de düşürsem tutcam Bi gün 😊