Benim bebeğim aynı aşıyı salı günü oldu. Gitmeden önce çok az calpol şuurp verdim. Sonrasında ne ağrı ne ateşi oldu çok şükür. Ateşi ağrısı olup o acıyı çektirmek istemedim. İlaç etki edene kadar yavrum neden çeksin ki ağrı ve acı. Doktor ve hemşire de ateş ve ağrı olunca calpol şurup vereblirsin demişti.. geçmiş olsun🤗