Herkese iyi geceler bebeğim 2 ay 25 günlük.. 3 haftadır sürekli belli saatlerde kıyameti koparıyor önceden 10.dan gece 1e kadardı sonra 9dan 10 buçuğa kadar oldu şimdi akşam 7 den gece 11 e kadar sürekli çığlık atar gibi ağlıyor.. kucağımda olmasından ne kolum kaldı ne bacağım ne belim. Ve böyle olması beni çok çok üzüyor 😭 sebebi ne olabilir.. ( gaz sancıları hafifledi bu arafa)