Kızlar artık yani bir yerlerde bayilcam asla durmuyor,destekli kalkip ellerini birakip öylece dikiliyor oturtmaya çalışıyorum yok cani isterse resmen basinda nobet tutturuyor ay bide ramazan ayı iyice halsizlestm emeklerken etrafı dağıtması da cabasi sizlerde mi boylesiniz? Nasil başa çıkıyorsunuz 🙄