Eylusunannesiii Tosbikiim_0606 aynisi oldu canim bizdede memeyi reddetti mama vermeye çalıştım onuda istemedi zar zor besledim yani ilk iki gun cok zorlandim
Tosbikiim_0606 Eylusunannesiii bugun 2nci günü doldurduk bakalim insallah açılır emmedikce sutumde gidiyo
Tosbikiim_0606 Sevda599 peki neden 2 saate zor dayanan cocuk vurulduktan sonra emmemeye başladı dersin
Ege_05_26 Havacianne kesinlikle yaptırın bnde çok kararsızdım son anda yaptıraym dedm şimdi iyiki yptrmşm diyorum doktormz rota salgını var dedi çoçklr hastanede yatyormuş ve çok zor geçiyormuş allh korusun.
Eylusunannesiii Tosbikiim_0606 ben boyle huzursuzluk ve meme reddi gorunce ebemizi aradim bu tur yan etkileri var korkma normal dedi. Sagma makinan varsa sag canim sütünü
Birkucukkelebek Tosbikiim_0606 merhaba konu üzerinden çok geçmiş ama rota aşısı sonrası iştahsızlık durumu ne kadar sürmüştü , sonra düzeldi mi? Şu an bizde de oldu 5 gündür bir şey yemiyor geçicidir umarım 😞
mutlukalp21 Tosbikiim_0606 bizde dün olduk iştahsızlık var bide sabah emdi 5 dk sonra gazını çıkarırken açık sarı renhindeydi kusmuğu o neden olur acaba aşina gelen var mi
Annisno Birkucukkelebek bende üçgün önce yaptırdım. 4 buçukaylık ve aşırı iştahsız memeyle savaşıyo resmen.gece bile az emiyor. Ne zaman geçer😔 hiç rotayla ilgisi olacağını düşünmemiştim
Tosbikiim_0606 Birkucukkelebek canim tam hatırlamıyorum ama bikac gün sürmüştü belki atak haftasına falanda denk gelmiştir 1 hafta sürer en fazla
Yagmur46 Annisno atak süreci olabilir canım.4. ay atağında genelde o belirtiler oluyor, iştahsızlık, huysuzluk,meme reddi vs…. Biz de yaptırmıştık hiç öyle olmadı, sadece uyku yapmıştı