300121 Bebeğim 2 ay 18 gunluk bazen agızın dan boloncuklar çıkartıyor. Normal bır durumum mu sizde boyle bır durumla karşılaştınız mı?
Selinsu1 300121 baloncugun sekli onemli tam yuvarlak mi yoksa kalbe mi benziyor🤣 normal kuzum normal merak etme 🌸
DoruKalpp 300121 benim oğlumda o sıralar başladı 3 aylık hala yapıyor aklımda bisey yokken aklima iş düşünüyorsunuz neden acaba diye 🤣
Sahraa19 300121 baloncuk çıkarıyorsa gazı olabilir benim bebeğim 1.5 aylık öyle olunca gazından demişti hemşire
300121 Sahraa19 olabilir. Bende internetten arastırdım bır baloncuk ıcın hersey ler yazmıs lar oyuzden merak ettim teşekkür ederım.