Yelda35 18 ay önce sezaryen ile doğum yaptım.normal hayatta ter kokmayı geçin asla terlemeyen biriyken ilk birkaç ay aşırı derecede terleyip leş gibi kokmuştum acı acı 😂 denemediğim yol kalmamıştı ama anladım ki tamamen hormonsalmış.hormonlar normale dönünce bende eski mis halime döndüm 🤣