Kızlar birsey sorcam bana smear testı yapıldı mantar falan yok ama benım dogumdan sonra lohusa lık ta kanamam aşırı olduğu için külot bez kullanmıştım ve külot bez yüzünden bacaklarımın yanlarında kararmalar morluklar Olmuştu yani iki bacak kenarında vajinanın olduğu tarafta kahverengi lekeyle sanki morluk birleşmiş gibi lekeler var bir tarafı geçti bir tarafı şimdi yeniden oldu simir testi yaptırırken doktora gösterdim krem falan yazdı ama onlarla asla geçmez o Biliyorum Çünkü mantar değil büyük bir ihtimal bu internetten baktım mantar resimlerini değil ama farklı bir şey yani şu an bilemedim Bu yüzden de pedden dolayı falan böyle alerjisi gibi olan ya da ne bileyim cildi tahriş olup aylarca geçmeyen var mı bir tarafa geçti Bacağımın bir tarafı hala duruyor__ Bu arada orada Kaşıntı da var son bir iki gündür de resmen yuvarlak bir şekil olmuş kocaman etrafında da böyle kırmızı kırmızı çizgi şeklinde şeyler olmuş ben şimdi netten farklı kelimeler le yazdım baktım tinea kursis diye bir mantarın aynısı görüntüsü. Ufaktı büyüdü baya tedavi edilmezse karnı na kadar atar dıyor.