Gece kesik kesik nefes aldığını fark ettiğimiz bebeğimi hastahaneye götürdüğümüzde yoğun bakım yenidoğan ünitesine yatışı yapıldı. İdrar yolu enfeksiyonu ve bununla birlikte böbrek genişlemesi aynı zamanda böbrekte iltihap olduğu söylendi. Detaylı ultrasonda böbrek genişlemesi sana söylenmedi mi dedi çocuk doktorumuz. 2 kere detaylı ultrasona girmiştim ama böyle bir durumdan bahsedilmemişti. Endişe edecek birşey yok diyor hemşire ve doktorlar ama canımı hastahanede bıraktım ve üzülüyorum. Başına böyle bir durum gelen var mı? Böbrek genişlemesi ve iltihap sonrasında problem oluşturur mu? Bilgi sahibi annemiz varsa yazarsa sevinirim.