Aylam1709 sakat ne demek ya töbee şu insanların cahilliklerinden sıtkım sıyrıldı artık. Bide bi anneye bebeği için böyle bişy söylenir mi evet her bebeğin gelişimi farklı normalde artık desteksiz oturması gerekir genele göre ama olmayadabiliyor bnim kızım da desteksiz oturduğunda 8 aylıktı kimi bebek 6 ayında bile oturabiliyor. Bir aksilik varsa da Erken teşhis için doktora danışmak da fayda var canım hele emekleme hiç önemli değil çoğu bebek hiç emeklemeden yürümüş burada da yazıyor anneler sen sıkma canını ama doktora da danış