Şimdi kızlar çocuumm 4 ay 10 günlük. Yaklaşık 2 aydır 2 bucuk aydır falan arada duygusal oluyor. Yani tam olarak şöyle; dudaklarini büzüyor gözlerini kısıyor böyle yaş geliyor gözünden. Çok tatlı oluyor😂 ama üzülüyorumda öyle yapınca. Güldürüyorum mesela gülümsüyor agı falan diyor sonra yine dudaklarini buzuyor birden. Sizin bebeklerinizde böyle mi. Neden yapiyor boyle acaba ?