Cesurbebek 12 aylık tutunarak gidiyor bazen parmak ucuna basıyor yürüteçten kaynaklı ama ne zaman yürür aceba çok merak ediyorum tek eliyle tutup yürütüyorum biraz gidiyor sonra oturuyor hemen yaşıtları yürüdü bide erken doğum aceba ondanmı 🙄
Seldabi Cesurbebek 1 yasindan sonra emeklemeye basladi kizim 16 aylikken yurumeye endise etme 18 ayliga kadar uzayabilir
Tuba Cesurbebek Ayına göre gayet normal ☺️ Yürür en gec 1-2 aya bence. Benimki de 9 aylıkken tutunarak sıralamaya başladıydı ve 11 aylıkken yürümüştü🙏🏼 Her bebeğin gelişimi farklıdır. Küçük oğlum misal 8 aylık yeni yeni emeklemeye başladı ama hala kalkıp oturamıyor😅
Mavi19 Cesurbebek daha zamanı var var yürür elbet her bebek farklı 18 aya kadar normal benim oğlumda şu an 12 ay 10 günlük 3 gündür bırakıp yürüyor 11 aydan beri parmağımı tutup yürümek istiyodu cesaretleri ne zaman gelirse o zaman yürürler yürüteç kullanmayin artık ben emeklemeye baslayinca hemen bıraktım oda tembellestriyo
Cesurbebek Mavi19 çok doğru keşke bende ozaman bıraksaydın ama bizim emekleme oturma biraz geç oldu demekki yürümekte geç olacak bakalım nasip 🙏
Haticekkbkr Cesurbebek parmak ucunda yürüme mevzusuna doktoruma sormuştum canım ben. Oğlum da günde en fazla 1 saat örümceğe binmişti. Doktorumuz daha yürümeyi ogrenemedigi için parmak ucunda yürüme bı süre normal bı durum Eğer ki yürümeyi net öğrendikten sonra parmak ucunda yururse o zaman sıkıntıdır demisti. 1 yaş gününden sonra da yürüdü çok şükür. Şu an hiç parmak ucunda yürümüyor mesela.
Cesurbebek Haticekkbkr evet bende sordum normal dedi belli bi süresi var eger devam ederse ortaopediye gider dedi ama düzelir dedi inşlh düzelir isteyince tam basıyor ama