Kızlar bebeğim otururken biranda yere yatıveriyor kollarını da salıyor öyle bize bakıyor, özellikle mont giydiğinde yapıyor acaba ağır mı geliyor, bugün yine yaptı beni kafasıyla takip ediyor sadece öylece yatıyor tepkisiz 🥺 bağırdım hatta ismiyle çağırdım irkildi sadece hiç kalkmaya çabalamadı neyse ben kaldırdım normal oldu yine neden oluyor sizce ya korktum biraz ama 🥺🥺🥺