7 aylık bebeğim var yaklaşık 10 gündür kaka yapamıyor. Daha önce makat darlığı vardı cerrahi doktoru tedavi uygulayıp gecti dedi. Gastorolojiye gittik oda duphalac surup verdi. Ama hala yapmıyor fitil lagman kullandık anca öyle yaptı. Böyle birsey yaşayan var mı.