Retorik Sena00 kız şimdi 60 TL verip kızartma yağı alıcam 5 kg’lık 🤣 durup dururken cebimden para çıkacak 😒🤪🤣
Sena00 Retorik aslında patatesiniz varsa o açılmamış torbayı markete falanmi verseniz onun yerine yağ yada eksik bişey alabilirsiniz tabi evde varsa eğer
Mom080 Retorik oh mis ben de soğan vereceğim ama ne diyeceğim onu da bilmiyorum al bu soğanları desem ne der bilmiyorum yoksa fazla yazık olacak 🥺
Mom080 Retorik hebele hűbele edip. Soracağım biliyorum neyse hayırlısı canım şimdiden afiyet olsun 👌💖