Merhaba arkadaşlar,
oğlum 16 aylık ve bir tek kelimesi bile yok :( Sürekli konuşuyor aslında ama anlamsız şekilde. Bugün doktora götürdüm 18 ayı bekleyelim dedi. Bu iki ay içinde bol bol oyun oynayın vs dedi ama ben hergün sürekli oyum oynarım, anlatırım, hikaye okuruz.
benle aynı zamanda bebeği olan anneler konuşması için nasıl destek veriyorsunuz, ya da etkinlik yapıyorsunuz ?