Feran Kızlar selam. Babam kovit oldu. Ve kalp hastası. Stenti var. Kovit ilacı bugün geldi. Favimol. 8 tane içti. Yarimsaate 8 daha içmesi lazimm. Tereddüt ettim. Ağır gelir mi acaba? Yarın mi içse diğer 8 i? Bilen başına gelen var mı?
Dernm Feran bende rıtm bozukluğu var 112 aradım sorduğumda kalp doktoruna sorun dedı kalp döktürüm ıc dedı ama arıtmı ıcın sızde sorun bence bırde 12 saatte bır ılaclar
-Ygt- Dernm ritim bozukluğunuz olduğunu yazmışsınız acaba ilacı kullandıktan sonra yan etkiniz oldu mı ? Bir de aspirin içtiniz mi ?
Dernm Feran hımm keske sorsaydınız bazı hastalıklar da önerilmiyor dıye duydum bende öğrenene kadar 1 gün ıcmemıstım bence sabahı bekleyin yaşı vs var belkı çünkü
Burcc Hastalığın ilerlemesini durdurmak için ilk gün 8+8 doz veriliyor. Kan sulandırıcı kullanıyormu babanız? Asripin türevi.
Gayemasal Benim babam da by-pass ameliyatı geçirmişti şuan covid ilaçlarını içti sabsh 8 adet aksam 8 adet kendi kalp doktoruda hem kendi ilaçlarını hem covid ilaçlarını içebileceğini söyledi