sufflee Gündüz hiç açmıyorum oğlum hiç alışık değil tvye, akşamları babası gelince açar muhakkak evde bir ses olsun ister. Oğlum sevmiyor hemen odasına geçelim oynun oynayalım ister. Valla o kadar çabuk akşam oluyor ki, bir sürü oyun, kitap kalıyor hiç oynayıp bakamadan. Açmamaya alışırsanız siz önce kendiniz, bebek hemen adapte olur merak etmeyin. Tabi ilgiyi her daim üzerine isteyecek 😅 sürekli oyun, gülmek eğlenmek istiyor benim oğlum 😆