Sarelle çok teşekkür ederim cevap verdiğiniz için , bişey daha sormak isterim cevaplarsanız çok memnun olurum, kaçırma aşaması mı 3 ay sürdü yoksa en başından sürecin tamamı mı 3 ay? Gerçekten bitmeyecek gibi hep böyle yaşayacakmışım gibi düşünüyorum bazen 🤦🏻♀️🤷🏻♀️