Benimki tam uyku eğitimi sayılmaz ancak söyle yaptım bende, oğlum sallanarak veya emerek uykuya geçiş yapardı, sallanıp uyduğu için yatirdigimin 15. Dk falan direk ağlar uyanırdı gece yarim saate bir kalkardı, ilk gün sadece yatakta severek konuşarak uyudu 45. Dk sonunda ama ağladı biraz ağlamasina dayanamadım bende diğer gün kucağıma alıp sevdim, konuştum , masal anlattım derken uykuya geçiş yaptığı sırada beşiğine koydum pispisladim. Şu an kucağıma alıyorum 2 dakika içinde uyku moduna gelir hemen beşiğe koyar pispislarim, gece öyle yarim saate uyanmasi bitti 1, 1 buçuk saate falan çıktı. Gündüz uykusu 1 saat 2 saat oldu. Belki kucağıma alıp uykuya geçiş yaptırmak yanlış ama en azından sallanıp da emerek uykusunu devamlı bölmüş olmuyorum, uyku kalitesi arttı gün içersinde uykuyu aldığı için daha verimli oluyor.