Minelay yenidoğan evresinde mi bebeğiniz? Genelde anneden süt kokusu aldıkları için rahatsız olabiliyorlar. Benim bebeğim de öyleydi ilk zamanlar. Gazını hep eşim çıkarırdı hatta. Şimdi 8 aylık, biri benden alacak diye ödü kopuyor. Yanımızda babasından başka biri varsa kucağımda bile oturmuyor, boynuma sarılıp kalıyor öyle koala gibi 😂😂