Mucizebebegim Normal bizim kullandigimiz sütlerden vermelimiyim artık yoksa çocuk devam sütlerini mi içmek zorunda ben karar veremedim yardım lütfen ? Farkeder mi normal süt kullansam
Mom041 Mucizebebegim ben bir kere verdim denemek için gece maması olarak sütü ısıtıp cici bebe ile bişe olmadı çok şükür
Makre Mucizebebegim bnde şurada bekleyeyim 18 aylığız ara ara süt humana mama ve hero baby tahilliyla idare Ediyoruz. Yemekten de kesildi istahsiz 2 öğün yiyor resmen oruçlu sanki
Mucizebebegim Mom041 normal süt dimi bizim kullandiklarimizdan evlerimizde ? Bide bunların devam sütleri var 1 yaş üstü için pınarın falan. 500 Gr olarak satılıyor