Benim doktorum ilk adım ayakkası için;
-Ayakkabı anatomik olacak ortopedik değil. İçinde tümsek olmayacak. Esnek olacak. Ayağın şeklini alacak. Bilek kısmı yüksek olmayacak. Bilek hareketini kısıtlamayacak dedi.
Adidas ve nike spor ayakkabılarını önerdi, yürümeye başladığı zaman giymesini de önerdi :)
vicco kullanan birkaç arkadaşım memnun değildi bu arada markadan.