mert2021 ben herşeyi yedim doğduğundan beri( hala da öyle yiyorum) en çok et yemekleri,sebze,her gün meyveler,yeşillikler ne varsa hepsini yiyorum.Bebeğim küçükken tam bir tosun paşaydı😁kollar bacaklar pofuduk, tombul yanaklar. Tabi büyüyünce baya zayıfladı yürümeye başlayınca