Merhaba anneler. Oğlum 7 ay 3 günlük ve son 1 haftadır çok terliyor. Emzirirken başı cok terliyor. Uyurkende sırtı falan çok terliyor. Bu neden olabilir sizce. Evin sıcaklığı da iyi cok sıcak değil. Daha önce böyle olmamıştı. Aynı durumu yaşayan var mı. Yada bilgisi olan . Pandemiden dolayı hastaneye de gitmek istemiyorum. Internette bir sürü şey var onlara da kafayı takmak istemiyorum.