Ezgimmmmm ya benm kızım da 2 nisan doğumlu. Nerdeyse 10 gündür sürekli deneme yapıyor elini bırakıp gidiyor 2-3 adım atıp oturuyor. Sizinki de yeni yürümeye başlamış ya sizce bizimkinin ne kadar zamanı var ellerini de bırakıp duruyor baya ama 10 gün öncesine kadar yoktu sadece tutunaraj yürüyordu ama bu ara baya cesaretli:)