Doğduğunda Molfix kullanıyordum sonra sleepy kullanmaya başladım ve nefret ettim az birşey çiş kaka yapsa bile dışına çıkıyor, bacaklarında iz yapıyor, poposuna bezin pamuğu yapışıyor yani hiç ama hiç memnun kalmadım şimdi tekrar Molfixe başladım ondan gayet memnunum