Feyyyzza Kızlar gaz ve kabızlık yapmayan çok uçuk fiyatlı olmayan mama önerisi alabilirmitim çok önemli lütfen
Feyyyzza Selinsu1 Mucizebebegim normal olanı bize aşırı gaz ve kabızlık yaptı. Gold yapmaz dimi😔😔 yavrum mahfoldu
Mucizebebegim Feyyyzza yapmaz Gold zaten gaz yapmayan özelliği var sorun olmaz annesi inşallah,icirebilirsin 😊
Feyyyzza pandisko maalesef evet. Bebelac normalden cok memnun olan anneleri okudum öyle aldim. Ama bizi mahvetti. Gold olanını mı denesem yoksa sma mı alsam bilemiyorum
Busraazra Feyyyzza 2 yaşında oğlum doğduğundan beri sma kullanıyorum anne sütü çok alamadı kabızlık hazımsızlık hiç yapmadı bizde çok memnunum
pandisko Busraazra Birşey sormak istiyorum ben ilk başta sma kullanıyordum cok güzeldi sonda gri kapak olsu sarı kapakta sorun yoktu ama yenilenince oğlumda çok gaz yaptı. Sizde bir sorun olmuşmuydu
azem1234 haziranin25i similac bize doktor önerdi ama ben hiç beğenmedim onu su gibi sanki 3 kere yaptım oğlumda beğenmedi çöpe gitti
haziranin25i azem1234 ölçüsünü az koymuş olabilir misiniz? Bizde herhangi bir sorun olmadı sizin dediğiniz gibi