sntnblk ben hamileyken 20lik diş çektirdim hiç sorun olmadı
bugün de kanal tedavisi yaptırdım 11 haftalık bebeğim , emzirmedim zaten meme reddimiz var ama sağdığım sütü içirdim açıkçası uyutmadı bile , anestezi anca o dişin kökünü ve çevresini uyuşturuyor Kana ne kadarı karışıyor da ne kadarı anne sütüne geçiyor bilmem dediğim gibi bebeğime uyku bile yapmadı
zaten emzirdiğimi söylediğim için az ilaç vermişti Dr , biraz acı bile hissettim işlem esnasında